iconoIngles

Roda de Premsa Congrés Nacional sobre la Sida / XI Conferència d’AIDSImpact

Des del proper 29 de setembre fins al 2 d'octubre es reuniran a Barcelona en el XVI Congrés Nacional sobre la Sida i l'XI Conferència AIDSImpact més de 600 persones per parlar de la infecció per VIH i sida en el context actual. Dades de la infecció a Espanya i Europa, el maneig de l'epidèmia en una situació de crisi, el retard en el diagnòstic precoç, la criminalització i l'estigma del VIH són alguns dels temes que s'abordaran.

Per parlar d'això, el dilluns 30 de setembre a 10.30 es celebrarà una Roda de Premsa al AULA 2 del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona on intervindran: el David Dalmau, President de SEISIDA i President del XVI Congrés Nacional sobre la Sida; el Jordi Blanch, President de la XI International AIDS Impact Conference, l'Antoni Mateu i Serra, Secretari de Salut Pública del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya; la Montserrat Pineda, del Comitè 1er Desembre, i l'Asier Sáez Cirion, de la Unité d'regulation des Infections Rétrovirale, de l'Institut Pasteur.

Roda de Premsa XVI Congrés Nacional sobre la Sida / XI Conferència de AIDSImpact
Lloc: Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Adreça: C / Montalegre 5
Dia: Dilluns 30 de setembre a les 10: 30.
Sala: AULA 2.

logo-Gilead logo msd logo-BMS Janssen